• Sun Gölge
    Birçok branda modeli ile hizmetinizdeyiz.
    Depo, hangar imalatı ve tasarımı
    Dekoratif anlamda farklı tasarımlar ile tente sistemleri

Sun Gölge Branda Tente Çadır Sistemleri

Sun Gölge olarak, yaşam alanlarınıza değer katabilen tente, branda ve çadır sistemlerini sizler için üretiyoruz. İmalat ve montaj sırasında kaliteden ödün vermeden hizmet vermekteyiz. Firmamız 400 m2 kapalı alan ve 300 m2 açık alanda hizmet vermektedir.

Konusunda deneyimli ve uzman kadromuz ile Antalya tente, Antalya çadır, Antalya branda, Antalya depo, Antalya hangar, şemsiye, Antalya otopark gölgeliği, Antalya otomobil kılıfı, Antalya kapalı halı saha çadırı, Antalya çelik konstrüksiyon çadırları gibi sistemlerde teknolojik yenilikleri yakından takip ederek sizlere en iyi desteği veriyoruz.
    Kalite anlayışımız;
  • * Son teknoloji çeşitli teknik ekipmanlar
  • * Düzenli ve geniş üretim alanları
  • * Yılların verdiği 51 yıllık deneyim
  • * Satış sonrası destek ve yardım
  • * Bizim için her proje yeni bir heyecan ve mutluluk demek
  • * Her projede açık iletişime açığız
  • * Değerli müşterilerimizi ve temsilcilerimizi iş ortağı gibi görüyoruz.
  • * Daha yeni başlıyoruz, yapacak çok güzel işler var...

Ürünlerimiz

Çadır Modelleri

( 42 )

Depo çadırı, işci çadırı, şantiye çadırı, halı saha çadırı, endüstriyel çadır, konstrüksiyonlu çadır, kamyon çadırı, tekne yat bakım çadırı gibi birçok faaliyetinizi gerçekleştirebileceğiniz yapılardır. Sun Gölge olarak; endüstriyel, havacılık, depolama, bakım vb. alanlarda istediğiniz çadır projeleri için profesyonel kurulum yapıyoruz.

Branda Modelleri

( 13 )

Brandalarımız su geçirmez kumaş cinsi, ışığa ve güneşe karşı 4 mevsim koruyucu etkisi ile sizlere kapalı alanlar sunarak mekanlarınızı daha kullanabilir hale getirir. Branda sistemleri; cafe, havuz, bahçe ve araçlarda kullanım için özel kumaştan üretilmiştir.

Hangar Modelleri

Hangar ve depolar; çeşitli malzemeler, büyük ürünler ve araçların saklanması, bakımının yapılması veya güvenli bir ortamda korunması için kullanılan yapılardır. Depo ve hangar sistemleri, genellikle lojistik firmalarında, büyük fabrikalarda, şantiyelerde, sıcak ve soğuk hava depolarında, havaalanlarında kullanılır. Genellikle hangarlar da; yat, tekne, uçak, tarım araçları ve iş makineleri gibi büyük araçların muhafaza edilmesi; bakım, onarım, imalat ve montaj gibi amaçlarla tercih edilirken, ürün veya araç depolamak için çelik depolar kullanılır.

Tente Modelleri

( 28 )

Her mevsim kullanabileceğiniz, şık tasarıma sahip, birbirinden farklı tente sistemleri sunuyoruz. Restoranlar, kafeler, oteller, verdalar, büyük balkonlar, teraslar, işletmeler için en estetik ve uygun fiyatlı tente sistemleri yapıyoruz. Antalya tente modelleri arasında körüklü tente, mafsallı tente, otomatik tente, motorlu tente gibi birçok tente sistemi ile siz değerli müşterilerimize hizmet vermekteyiz.

Şemsiye Modelleri

( 15 )

Sun Gölge olarak şemsiye ve şemsiye yedek parçalarının imalatını yapmaktayız. Deniz Şemsiyesi, plaj şemsiyesi, kace şemsitesi, dış mekan şemsiyesi ürün modelleri dışında siz değerli müşterilimizin istekleri doğrultusunda şemsiyesi imalatı da yapmaktayız.

Gölgelik Modelleri

( 11 )

Sun Gölge olarak sizlere çeşitli gölgelendirme sistemleri sunmaktayız. Sahil gölgeliği, plaj gölgeliği, jüt gölgelik, file gölgelik, alakart gölgeliği, teras gölgeliği gibi bir çok gölgelik yapmaktayız. İstediğiniz alana ve sizin tercihinize göre uzman ekipleriniz de tavsiyeleri doğrultusunda en uygun gölgelendirme hizmetlerini sunuyoruz.

Otopark Modelleri

( 8 )

Otopark ve açık garaj üstlerini kapama amacı ile otopark gölgelendirme hizmeti veriyoruz. Kapalı otopark imkanı olmayan yerlere gölgelendirme sistemlerimiz ile çözüm sunuyoruz. Güneşin, yağmurun, dolunun, rüzgarın olumsuz etkilerinde korumak için modern, estetik ve dayanıklı gölgelendirme sistemleri yapıyoruz. Avm, fabrika, işletmelerin araç park alanlarının yanında garaj, villa, müstakil evleriniz ve alanlarınızın için de otopark gölgelendirme sistemlerimizi kullanabilirsiniz.

Kılıf Modelleri

( 13 )

Otomobil ve araba kılıflarını istediğiniz ebatlarda, dizaynda ve renklerde yapıyoruz. Araçların çizilip kirlenmesi önlemek amacıyla ve güneş, yağmur gibi zararlı etmenlerden korumak için kullanılan bir üründür. Farklı model ve renk seçenekleri ile araç ve oto kılıf ürünleri yapmaktayız.

Minder Modelleri

( 12 )

Sahil, cafe, ev, bahçe gibi açık alanlarda kullanılan minderleri estetik ve kaliteli bir şekilde üretiyoruz. sandalye minderi, şezlong minderi, salıncak minderi, armut minderi, jimlastik minderi, spor minderi gibi birçok minder çeşidinin imalatını yapmaktayız.

Branda, tente, çadır sistemlerinin imalat ve montajını uygun fiyat avantajları ile size sunmaktayız. Keşif, ürün - proje Tasarımı, imalar ve montaj süresince, konusunda profesyonel personellerimiz ile sizlere hizmet vermekteyiz. Antalya çadır, Antalya tente, Antalya branda imalat ve montajı yapmaktayız.

Mekanlarınız 4 mevsim kullanılabilir alanlar haline getirebilmeniz için sizlere en uygun çözümleri sunuyoruz. Ürünlerimiz mekanlarınıza özel olarak hazırlanmaktadır. Her türlü iklim koşuluna dayanıklı, su geçirmez özellikte ve yüksek standartlarda üretilmektedir.

Antalya Branda Modelleri

Branda sistemlerimiz pek çok yaşam alanını estetik bir görünüme kavuşturuyor. Özel olarak imal edilen ürünlerimizle her mevsim koruma sunuyoruz. Yüksek kaliteli membran branda sistemlerimiz, en uygun branda fiyatlarımız ile hizmet vermekteyiz. Özel tasarımı sayesinde şıklığı ile adından söz ettiren brandalarımız kendi kendini temizleyebiliyor.
Antalya’da branda sistemleri konusunda söz sahibiyiz. Antalya branda imalat, bakım, onarım ve servisleri de vermekteyiz.

Antalya Tente Modelleri

Yapı ruhsatı gerektirmeyen tentelerimiz mekanlarınızın daha fonksiyonel kullanılmasına yardımcı oluyor. Hiçbir ek ahşap veya çelik konstrüksiyona ihtiyaç duymadan Antalya tente modellerimizi kullanabilirsiniz. Üretim ve montajını yaptığımız; farklı konseptlerde  tente modellerimiz ile cafe, restaurant ve konutlarınızı yağmurdan ve güneşten korurken aynı zamanda da şıklık katabilirsiniz.
Antalya tente sistemleri dört mevsim kullanılabilir. Tente sistemlerinde kullanılan malzemelerimiz dış etkilere karşı son derece dayanıklıdır.

Antalya Çadır Modelleri

İhtiyaçlarınıza göre özel tasarım çadır, depo çadırı, şantiye çadırı, halı saha çadırı, konstrüksiyonlu çadır, kamyonet çadırı, tekne bakım çadırı, yat bakım çadırı gibi bir çok çadır modellerini üretiyoruz. Çadır sistemleri konusunda teknolojik yenilikleri takip ederek hizmet veriyoruz. Tüm ürünlerimiz dört mevsim güvenle kullanılabilir.
Antalya çadır sistemlerinde uygun fiyat ve kaliteli işçiliği sizlere sunuyoruz.

Türkiye den Dünyanın Tüm Ülkelerine İhracat
Türkiye'den dünya genelinde faaliyet gösteren bir ihracat firması olarak, çadır, branda, çelik hangar, yat hangarı, gemi hangarı, uçak hangarı, tersane hangarı, tente, gölgelik gibi geniş bir ürün yelpazesi sunuyoruz. Kaliteli malzemeler ve özgün tasarımlarımızla sizlerin ihtiyaçlarına özel çözümler sunarak, projelerini hayata geçiriyoruz.

Her bir ürünümüz, sektör standartlarına uygun olarak üretilmekte olup, dayanıklılık ve fonksiyonelliği bir araya getiriyor. Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak, global pazarda güvenilir bir marka olma yolunda ilerliyoruz.

Çadır, branda, çelik hangar, yat hangarı, gemi hangarı, uçak hangarı, tersane hangarı, tente, gölgelik gibi ürünlerimiz, Türk mühendisliği ve üretim kalitesiyle birleşerek uluslararası pazarlarda yer bulmaktadır. Sektör standartlarına uygun, dayanıklı ve işlevsel ürünler sunarak, sizlerin ihtiyaçlarına çözüm sağlıyoruz.